تبلیغات
مهندسی اینترنت - کاسپرسکی محصول «خالص» خود را به بازار عرضه کرد
مهندسی اینترنت
شنبه 21 فروردین 1389

کاسپرسکی محصول «خالص» خود را به بازار عرضه کرد

شنبه 21 فروردین 1389

نوع مطلب :

 به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Ghacks”  شرکت کاسپرسکی محصول جدید امنیتی خود به نام تجاری  Pureرا که در نمایشگاه سبیت آلمان معرفی کرده بود سرانجام راهی بازار کرد.

شاید یکی از دلایل عرضه این محصول از سوی شرکت روسی کاسپرسکی این است که شرکت‌هایی امنیتی مشابه مانند مک آفی، سایمانتک و حتی پاندا سکوریتی محصولاتی متفاوت از نسخه‌های همیشگی و برای جلب مشتریان بیشتر روانه بازار می‌کنند و کاسپرسکی نیز یک محصول متفاوت را برای کاربران دنیای اینترنت طراحی و تولید کرده است.

تا چندی پیش نسخه اینترنت سکوریتی گل سرسبد محصولات کاسپرسکی بود تا اینکه این شرکت Pure  را روانه بازار کرد و گویا گل سرسبد کاسپرسکی نیز دیگر “خالص” شده است.

مقایسه این محصول با سایر محصولات شرکت کاسپرسکی

از ویژگی‌های این محصول می توان به کنترل پیشرفته والدین بر دسترسی کودکان به اینترنت و قسمت‌های پیشرفته رمز عبور و کد گذاری و صفحه کلید مجازی اشاره کرد.

از دیگر برنامه‌های اضافه شده می توان به برنامه بهینه سازی و مرمت سیستم و بررسی سالم بودن سیستم از نظر نرم افزاری نیز نام برد.

حفاظت از اطلاعات هویتی،دیواره آتشین دوطرفه و سیستم رمز نگاری بسیار پیشرفته داده‌ها از دیگر امکانات اضافه شده است.

قیمت این محصول با اعتبار و یا لایسنس یکساله ۷۹٫۹۵ دلار آمریکا و برای ۳ رایانه در حدود ۱۰۰ دلار اعلام شده است.

بسیاری از ابزارهایی که دی این نسخه ارائه شده‌اند پیشتر به صورت ابزار رایگان و مستقل از سوی کاسپرسکی ارائه شده‌اند.